En İyi Kampanyayı Tasarlamak için Yarıştılar

İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) İşletme Fakültesi, bu yıl ilk kez düzenlediği dijital pazarlama konulu ‘Brand Craft’ adlı etkinlikte, 18 liseden 90 öğrenciyi bir araya getirdi. Büyük heyecana sahne olan etkinlikte gençler, meyve suyu sektöründeki bir firma için en iyi dijital pazarlama kampanyasını geliştirmek için yarıştı. 48 saatlik maraton sonunda Cihat Kora Anadolu Lisesi birinciliğe ulaşırken; İzmir Özel Türk Koleji Büyükçiğli Kampüsü ikinci, Güzelbahçe 60. Yıl Anadolu Lisesi ise üçüncü oldu.
Liseli gençlerin yaratıcılıklarını ve proje yapma becerilerini geliştirmeyi, onlara üniversiteli olma deneyimini yaşatmayı hedefleyen İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Fakültesi, yıl boyunca gerçekleştirdiği etkinliklere bir yenisini daha ekledi. İEÜ Konferans Salonu’nda düzenlenen ‘Brand Craft 2025’ adlı dijital pazarlama simülasyonu etkinliğinde liseliler, Marcade isimli pazarlama simülasyonu üzerinden, en verimli ve kazançlı kampanyayı hazırlamak için ekipler halinde titizlikle çalıştı.
KRİTERLER BELİRLENDİ
Doğru hedef kitlesinin belirlenmesi, pazarlama faaliyetinin amacına uygun yapılması, yüksek kazanç elde edilmesi ve bütçenin verimli kullanılması gibi kriterlerin değerlendirildiği yarışmada öğrenciler, hazırladıkları kampanyayı jüriye sundu. Yarışmanın jürisinde; Marcade Kurucusu Önder Filiz, İEÜ Öğretme ve Öğrenme Merkezi Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Esin Çağlayan, İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğretim Üyesi Alev Özer Torgalöz, İşletme Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Nilgün Gürkaynak ve Tanıtım Daire Başkanı Hale Diledi Kazan Aksoy yer aldı. Yarışma sonunda ilk 3’e giren öğrenciler, büyük mutluluk ve coşku yaşadı.
“DENEYİM VE FIRSAT”
İEÜ İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Burcu Güneri Çangarlı, böylesine başarılı bir etkinliğe imza atmaktan mutluluk duyduklarını söyledi. Fakülte olarak liseli gençleri merkezine alan birçok etkinlik düzenlediklerini ifade eden Prof. Dr. Çangarlı, “Gençlerle olmak, onların enerji ve ilgilerini görmek harika. Böyle etkinlikler sayesinde gençlerimiz, henüz lisedeyken İşletme Fakültesi öğrencilerinin gördüğü konularla tanışıyor, öğrendiklerini uygulayabilecekleri projeler yapıyor. Bu, çok değerli bir öğrenme deneyimi ve fırsat. Brand Craft; takım çalışması, oyunlaştırma ve dijital eğitimi içermesiyle günümüzün iyi öğrenme modelleri baz alınarak tasarlanmış bir etkinlik. Fakültemizdeki eğitimlerde ve etkinliklerimizde her zaman bu bilinçle hareket ediyor; gençlerimizin ilgisini çekecek, ufkunu açacak ne yapabiliriz diye düşünüyoruz. ‘Brand Craft’ da işte bu fikirle ortaya çıkan ve kesinlikle amacına ulaşan bir etkinlik oldu” diye konuştu.
“PROJELERE DEVAM EDECEĞİZ”
Brand Craft’ın sadece bir yarışma olmadığını dile getiren Prof. Dr. Çangarlı, “Gençlerimiz; üniversiteli ağabey ve ablalarıyla konuştu, akademisyenlerimizle sohbet etti, kampüste vakit geçirdi, iki gün boyunca üniversite ortamını deneyimledi. Onların gözündeki mutluluğa ve özgüvenlerine tanık olmak, bizi de çok mutlu etti. Gençlerimiz, ne olursa olsun fikirlerini söylemekten, düşüncelerini projeye dönüştürmekten, daima yeniliğe odaklanmaktan vazgeçmemeli. Brand Craft, bu anlamda da güzel bir örnek oldu. Hep söylediğimiz gibi biz, ‘İzmir’in tamamını kampüsümüz’ olarak görüyoruz. Dolayısıyla fakülte olarak kendi alanımızla ilgili gençlere katkı sağlayacak, onların gelişimlerini hızlandıracak etkinlikler ve projeler geliştirmeye, iş birlikleri yapmaya devam edeceğiz. Etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ediyor, tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum” dedi.
HABERTÜM HABERLER

Serhun AL, TÜBİTAK 1001 programı kapsamında desteklenmeye hak kazandı
İEÜ Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Serhun Al’ın yürütücülüğünü üstlendiği “İzmir’de Milliyetçilik Halleri: Algı, Tutum ve ...

Batıkan Bulut, GIGA Enstitüsü'ndeki misafir araştırmacı programını tamamladı
İEÜ Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü Araştırma Görevlisi Batıkan Bulut, Hamburg’ta GIGA – Alman Küresel ve Bölge Araştırmaları Enstitüsü'nde ...

Umut Can Adısönmez’den Türk Dış Politikası Üzerine Özel Sayı
İEÜ Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü öğretim üyesi Dr. Umut Can Adısönmez ve Doç. Dr. Helin Sarı Ertem, Critical ...

Bölümümüz Öğretim Üyeleri IPSA Konferansına katıldı
İEU Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Filiz Başkan, araştırma görevlisi Nil Dikmengil ve doktora öğrencisi ...

Umut Can Adısönmez BISA Toplantısı için Belfast'taydı
İEÜ Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü öğretim üyesi Dr. Umut Can Adısönmez, bu hafta Birleşik Krallık’ta bulunuyor. Belfast’ta düzenlenen 50. ...

Sıtkı Egeli, Viyana’daki HCOC Yıllık Gözden Geçirme Toplantısında Balistik Füze Gelişmelerini Değerlendirdi
İEU Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Sıtkı Egeli, konuk konuşmacı olarak davet edildiği Lahey Davranış ...

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜ
DetaylarKÜRESEL KARİYER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..BİLİME KATKI
İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İNSANA DEĞER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..