BA320 Proje Sunumları

2024-2025 Güz Döneminde Prof. Dr. Tuğba Tuğrul tarafından verilen BA 320 Tüketici Davranışları dersi kapsamında öğrencilerimiz, 6R ilkelerine (Azalt, Yeniden Kullan, Geri Dönüştür, Reddet, Yeniden Düşün, Onar) dayalı bir araştırma projesi gerçekleştirdi. İEU öğrencileriyle yapılan görüşmelerde, sürdürülebilirlik ilkelerine yönelik tutumlar ve davranışlar incelendi. Araştırma sonuçlarına dayanarak, öğrencilerimiz kampüste 6R’yi teşvik edecek uygulanabilir stratejiler geliştirdi ve bunları görsel olarak sunmak için 31 farklı posterler tasarladı. Bu posterler, kampüsteki diğer öğrencilerin sürdürülebilirlik konusundaki farkındalıklarını artırmak ve daha sürdürülebilir uygulamaları benimsemelerini teşvik etmek amacıyla Sürdürülebilirlik Poster Sunumları Sergisi'nde sergilendi. Öğrencilerimizin, daha sürdürülebilir bir kampüs için geliştirdikleri yaratıcı fikirlerle gurur duyuyoruz.
HABERTÜM HABERLER

Torsten Janson ziyaretçi araştırmacı olarak aramıza katıldı
Lund Üniversitesi’nden Torstern Janson’un ziyaretçi araştırmacı olarak aramıza katıldığını duyurmaktan mutluluk duyarız. ...

Sıtkı Egeli "Kritik Altyapı Güvenliği'nin Terörist Saldırılara Dayanıklılığının Artırılması İleri Seviye Eğitimi"ne eğitmen olarak katıldı
Bölümümüz öğretim üyelerinden Doç. Dr. Sıtkı Egeli, NATO tarafından Bosna-Hersek'te gerçekleştirilen "Kritik Altyapı Güvenliği'nin Terörist Saldırılara Dayanıklılığının Artırılması İleri Seviye ...

Sıtkı Egeli'nin İnsansız Denizaltı Araçları Hakkındaki Makalesi Yayımlandı
Bölümümüz öğretim üyesi Doç. Dr. Sıtkı Egeli’nin insansız denizaltı araçları üzerine hazırladığı yeni makalesi “Threat From the Depths: Uncrewed Underwater ...

Serhun Al ve Umut Can Adısönmez ISA Toplantısı için Chicago'daydı
Bölümümüz Dr. Öğretim Üyesi Umut Can Adısönmez ve Doç.Dr. Serhun Al bu hafta Chicago’da düzenlenen International Studies Association (ISA) toplantısına ...

En İyi Kampanyayı Tasarlamak için Yarıştılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) İşletme Fakültesi, bu yıl ilk kez düzenlediği dijital pazarlama konulu ‘Brand Craft’ adlı etkinlikte, 18 liseden ...

En İyi Kampanyayı Tasarlamak için Yarıştılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) İşletme Fakültesi, bu yıl ilk kez düzenlediği dijital pazarlama konulu ‘Brand Craft’ adlı etkinlikte, 18 liseden ...

YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ
DetaylarKÜRESEL KARİYER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..BİLİME KATKI
İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İNSANA DEĞER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..